Реанімували 40 хвилин: на Хмельниччині після уколу помер чотирирічний хлопчик

08 ноября 2019 г., 21:39:00   53   0

Ілюстраційне фото


У Віньковецькій районній лікарні Хмельницької області раптово помер чотирирічний хлопчик, якому, за словами медиків, зробили ін’єкцію вітамінів.


Як повідомляють "Факти", мама привела сина до лікарні, бо скаржився на незначний біль у животі.


Дитині зробили низку аналізів, нічого критичного не виявили, тому вирішили вколоти препарат для покращення захисних сил організму.


За словами матері, він помер за кілька секунд після уколу – медсестра не встигла шприц витягнути.


Хлопчика реанімували майже 40 хвилин, але безрезультатно.


Читайте також: Бойтесь противников прививок: вирус кори обнуляет иммунную систему


Лікар-неонатолог Володимир Галанзовський, який призначив смертоносний укол, шокований не менше: "Цей коензім композітум – це препарат такий, набір вітамінів і мінералів. Він іде при ацетономічному синдромі".


Судмедексперти назвали попередню причину смерті – гостре запалення бронхів. А медики припустили, що це може бути вірус, бо тиждень тому щось подібне вбило й 22-річну сусідку родини хлопчика. Дівчина раптово померла від запалення легенів.


Родичі обурені тим, що лікарі намагаються зв’язати ці дві жахливі смерті, і вважають, що так намагаються виправдати свою некомпетентність.


Є ще одна версія – обоє отруїлися хімікатами, якими аграрії кроплять свої угіддя.


За фактом смерті чотирирічного хлопчика відкрили кримінальне провадження. Поки нікого підозрюють – чекають на результати експертиз.


Читайте також: 6 видів медичної допомоги та підвищений тариф: з квітня в Україні запрацює Програма медичних гарантій


 


Підписуйся на сторінки UAINFO у FacebookTwitter і YouTube

Читайте еще

Популярные новости

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

Наши опросы
Как вы попали на наш сайт?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте